Dziennik Pokładowy

Blog Zenith Performance
  • Wszystkie
  • Content Marketing
  • E-marketing
  • PPC
  • SEO
  • Social Media

Formularze kontaktowe – nowe rozszerzenie w Google Ads

Niedawno pisaliśmy o nowym rozszerzeniu reklam tekstowych umożliwiającym wyświetlanie obrazów pod tekstem w formie galerii analogicznej do facebookowej karuzeli. Dziś prezentujemy kolejną nowość (jeszcze w wersji BETA)  w rozszerzeniach reklam w wyszukiwarce – formularz kontaktowy. Po co mi takie rozszerzenie? Używanie formularza kontaktowego nie jest konieczne  w...

Strony internetowe dla spółek – nowy obowiązek

Od początku 2020 roku każda spółka akcyjna i komandytowo akcyjna musi posiadać własną stronę www do komunikacji z akcjonariuszami. Adresy stron internetowych spółek muszą figurować w KRS.  Za brak własnej witryny spółce grozić będą poważne sankcje. Sprawdź, co powinno znaleźć się na takiej stronie i...

Targetowanie reklam na Facebooku dla początkujących

Stworzenie dobrze konwertującej grupy docelowej na Facebooku nie jest łatwe – zwłaszcza przy niewielkim budżecie i doświadczeniu. Sprawy nie ułatwiają podstawowe opcje targetowania dostępne w narzędziu Business Manager, oferujące dość ogólny obraz potencjalnego klienta. Jak  trafić do naszej grupy docelowej i osiągnąć zamierzony cel biznesowy ?...

jak pisać pod seo

SEO copywriting – dobre praktyki

Jak przygotować skuteczny artykuł, który spełni założoną funkcję ii zadziała na czytelnika? SEO copywriting musi mieć nie tylko na uwadze wyczerpanie tematu w określonej liczbie znaków, ale musi również myśleć o przygotowaniu treści, która będzie przejrzysta dla użytkownika i spełni wymogi SEO. Niepowielona treść Jedną z najbardziej...

Reklamy tekstowe z galerią obrazów

W połowie maja br. odbyła się konferencja Google Marketing Live 2019. Zaprezentowano na niej najważniejsze zmiany w Google Ads, które czekają nas w ciągu najbliższych miesięcy. Jedną z zaprezentowanych nowości było Gallery Ads – reklama w wynikach wyszukiwania z galerią zdjęć. Ostatnio mieliśmy okazję przetestować...

Jak pisać teksty na firmową stronę internetową

Wielu przedsiębiorców zastanawia się jakie treści powinny znaleźć się na ich stronie internetowej. Zwykle przygotowaniem ich zajmują się osobiście lub przynajmniej nadzorują proces tworzenia treści na stronę internetową.  Pragną przekazać wszystkie idee związane ze swoim biznesem. Niestety nie jest to najlepsza strategia. Sprawdź, jak projektować...