Oferujemy kompleksową obsługę budżetów marketingowych. Planujemy i realizujemy kampanie w telewizji, radio, prasie oraz online. We współpracy z najwyższej klasy specjalistami tworzymy unikalny kontent reklamowy (spoty TV, animacje, kreacje graficzne).
Przygotowanie
Brief mediowy stanowi punkt wyjścia do planowania kampanii medialnej. Informacje, jakie otrzymujemy na temat produktu, sytuacji firmy na rynku, grupy docelowej oraz charakteru przygotowanych działań marketingowych, pozwalają nam przeprowadzić analizy, których efektem jest strategia. Im bardziej szczegółowe i precyzyjne są przygotowania, tym lepsze możliwości optymalizacji działań medialnych.
Grupa docelowa
Określenie grupy docelowej ma duży wpływ na charakter kampanii. Znajomość preferencji i wielkości grupy pozwala dotrzeć do niej z precyzyjnym przekazem reklamowym. Wykorzystując specjalistyczne programy badawcze, definiujemy socjodemograficzny charakter grupy docelowej, biorąc pod uwagę tak ważne elementy jakimi są m.in.: styl życia, preferencje i lojalność wobec marki. To wszystko pozwala na zbudowanie odpowiedniego modelu planowania mediów.
Analiza rynku mediów
Dobierając odpowiednie media, niezbędne jest poznanie preferencji grupy docelowej. Konieczna jest szczegółowa analiza rynku mediów (skala czytelnictwa prasy, słuchalność radiowa, oglądalność telewizji i ruch internetowy na stronach internetowych). Konfrontacja wyników badań z kosztami dotarcia do grupy docelowej za pomocą przekazu reklamowego pozwala nam na efektywny podział budżetu. Najlepszym rozwiązaniem dla każdego produktu lub usługi będzie medium, które najskuteczniej dociera do grupy docelowej po najniższych możliwych kosztach.
Media plan
Po zebraniu wszystkich informacji i zaakceptowaniu przez Klienta strategii mediowej, tworzymy mediaplan, który precyzyjnie określa strategię kampanii, formaty reklam, czas emisji, koszty, terminy dostarczenia materiałów do mediów, parametry kampanii, oraz wszelkie niezbędne informacje do przeprowadzenia skutecznej kampanii. Nasze doświadczenie i skumulowane budżety naszych Klientów dają nam siłę i potencjał w negocjacjach, które pozwalają nam zaproponować satysfakcjonujące warunki współpracy.
Zakup mediów
Po zatwierdzeniu mediaplanu bookujemy oraz kupujemy zatwierdzone powierzchnie reklamowe. Działanie to jest zawsze zgodne z wcześniejszymi ustaleniami poczynionymi na etapie planowania i odbywa się na podstawie zatwierdzonego mediaplanu. Stały monitoring kampanii oraz jej optymalizacja w trakcie jej trwania pozwala nam osiągnąć najlepsze efekty przeprowadzanych działań reklamowych.
Zakup mediów – reklama w internecie
Dzięki współpracy z wieloma platformami i serwisami, możemy zapewnić Ci najlepsze placementy i znacząco obniżyć koszty Twojej kampanii. Pracujemy na różnych modelach rozliczeń CPM, CPC, CPS
Współpracujemy z Allegro, porównywarkami cen, sklepami internetowymi. Planujemy kampanie w portalach i serwisach tematycznych. Współpracujemy z sieciami reklamowymi.
Prowadzimy:
Analiza post-buy
Po zakończeniu kampanii mierzymy jej efekty i porównujemy wyniki z założonymi celami. Oceniany jest wybór mediów i ich skuteczność. Wyniki analizy dostarczają cennych informacji, które należy uwzględnić przy planowaniu kolejnych flightów kampanii.