SEO (Search Engine Optimization) to fundament marketingu internetowego. Celem działań w zakresie SEO jest to, aby dana strona internetowa osiągała jak najlepsze pozycje w wynikach wyszukiwania. Chodzi o to, aby użytkownik zainteresowany daną tematyką, wpisując w wyszukiwarkę określone frazy i słowa kluczowe, trafił właśnie do nas. Zwiększenie liczby odwiedzin na stronie, to oczywiście lepsze wyniki sprzedażowe, ale także zwiększenie świadomości marki i inne korzyści wizerunkowe.
Działania zaczynamy zawsze od kompleksowego audytu. Znajdujemy słabe i mocne punktu serwisu, ustalamy cele i priorytety działań. Po konsultacji i akceptacji planu działania przez klienta ruszamy do działania.
Zoptymalizowanie witryny pod kątem wyszukiwarek internetowych oznacza przede wszystkim zamieszczenie merytorycznych i unikalnych treści na stronie, dodatkowo zwykle potrzebne są również modyfikacje kodu oraz ułatwienie prawidłowego indeksowania strony przez wyszukiwarki. Ważne jest również, aby optymalizacja uwzględniała urządzenia mobilne, czyli smartfony i tablety.
Drugim etapem kampanii SEO jest budowanie widoczności serwisu w wynikach wyszukiwania oraz zwiększania jego autorytetu, zarówno dla użytkowników jak i robotów indeksujących. Strategii nie opieramy na dużej ilości sygnałów przychodzących do strony, natomiast skupiamy się głównie na wskaźnikach jakościowych. Nie działamy schematycznie i przy każdym projekcie znajdujemy rozwiązania prowadzące do osiągnięcia Twoich celów.